Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M63i41s43h25a 36J18u90l64i29š30o91v70á 5489928988569

Část mého textu z Literárních novin:

A o co tedy jde v Evropě? Jsme svědky bagatelizace a relativizace totalitní islámské ideologie a její instalace do evropského prostoru jako jednoho z kroků k demontáži civilizačních lidských prav, svobod a demokracie s cílem pozvolného nastolení novodobého totalitního režimu. Vše lstivě pod maskou humanity a dobrotivosti.

V "nové" totalitní Evropě bude pro mocenské struktury podstatně jednodušší realizovat všechny plány a konstrukty k upevnění své mocenské pozice i hájení svých zištných zájmů. Demokracie a lidská práva se tak stávají nepohodlná, nemoderní a nevhodná a brání mocenským strukturám v jejich rozmachu a rozvoji. A tak se silově snaží prostřednictvím mediální propagandy tento názorový pohled vnutit do povědomí veřejnosti stylem, aby ho přijala za svůj. Máme plesat nad cenzurou s krycím názvem korektnost a radovat se z omezování našich občanských práv. Máme s nadšením vítat v našem teritoriu ilegální přistěhovalce z cizí nepřizpůsobivé civilizace, jejíž životní standard je založen na uplatňování pravidel totalitní ideologie, máme jim poskytnout luxus, máme se jim podvolit a bezpodmínečně tolerovat jejich bizarní náboženské zvyky.

Každému soudnému člověku musí být jasné, že při dlouhodobém silovém vnucování takto absurdních pravidel, bude v Evropě docházet ke konfliktům a střetům dvou nekompatibilních civilizací. Moc bych se divila, kdyby mocenské struktury o tomto logickém důsledku nevěděly. Proč tedy činí, co činí? Hroutí se jim systém a toto je pokus o restart? Zažíváme teprve předstupeň čehosi většího, co bude následovat? A je na čase se opravdu bát?

+7/0
26.5.2016 17:10
Foto

K25a40r68e12l 74M48a47s64e15k 9684348949146

Vaše pěkné slohové cvičení se zcela míjí se skutečností. Nikdo nám neříká, že máme plesat nad cenzurou, radovat se z omezování našich občanských práv (které neexistuje), či vítat s nadšením ilegální přistěhovalce a poskytovat jim luxus nebo se jim podvolit. A mluvte prosím jenom za sebe a ne za "každého soudného člověka". :-)

0/−1
26.5.2016 19:13

R59u84d71o95l50f 80S65t28a25r90y 6738157798

Otazka je spatne polozena. Je nutne se ptat, kdo stoji za islmizaci Evropy.a pro koho je tento vyvoj obrovsky kseft. To je na zacatku. Potom nastane kolonizace Evropy islamem. Tak zanikl i stary Rim, tedy nic noveho. Nedelejme si iluze. Islamisti vykopali valecnou sekeru. A nectejme od EU neco. Prosim nerusit. EU pozoruje.

+4/0
26.5.2016 14:45

V92l56a26d58i54m12í23r 10M19o31r49a56v93e25c 3938770193673

EU se ani nenámáhala udělat rozbor islámu a koránu, zatím co za fašizmus jsou stigmatizováni Němci dodnes a komunizmus byl rozpitván do morku kosti. Ale i tak. Základní otázka leží někde jinde. Kde je hranice svobody víry a vyznání? Jak je to s tím, když je jiné náboženství za hranou ústavy a za hranou právního systému země? Je nedemokratické požaduji-li, aby náboženství druhého neomezovalo moje práva a svobody? Co to je za demokracii (a je to vůbec ještě demokracie) která ve slepé ochraně náboženství druhého omezuje moje náboženství, tradice, zvyky a vůbec praktiky každodenního života? A v neposlední řadě je důležité otevřít k veřejné celoevropské debatě otázku. Je tohle jenom náhoda a nebo cílený záměr a pokud ano, tak proč?

+2/0
26.5.2016 13:47

O82n95d59r68a 44B30a74r97t22o43š 9373982481937

„Existuje-li jedna věc, která mě na památce holokaustu děsí, pak jsou to odporné trendy, ježse objevily v celé Evropě, a v Německu především, před nějakými 70, 80 a 90lety, a rozpoznání důkazů těchto trendů zde, mezi námi, v roce 2016. Není nicsnazšího než nenávidět ty, kteří jsou jiní; není nic snazšího než rozsévathrůzu a teror; není nic snazšího než chovat se jako zvěř, přizpůsobit se a býtpovýšený.“ židovský generál Jair Golan

0/−1
26.5.2016 13:09

D96a94n55i89e48l 56K23r32o81n14e50r 7624314486557

Myslite si, ze lide apriori nemaji radi ty, kteri jsou jini? Proc treba takove Vietnamce nema rada jen mala hrstka spolecnosti? Neni to spis patologicka jinakost, proti ktere lide vystupuji?

+4/0
26.5.2016 13:13

O64n71d50r15a 32B90a19r29t33o21š 9953822561897

Na to se zeptejte těch lidí, pro mne je člověk jak člověk, a je mi jedno zda je Mohamedán, Vietnamec nebo Cikán, vždy lidi posuzuji dle toho, zda jsou to dobří lidé a ne dle toho jaké náboženství vyznávají nebo jakou barvu kůže mají :-)

+1/0
26.5.2016 13:49

D78a71n19i82e55l 58K98r69o13n39e61r 7544604236557

Myslim si, ze barva kuze je ukradena vetsi casti spolecnosti, pokud by kazdy zlodej chodil v zelene bunde, asi byste sotva tvrdil, ze lide nenavidi zlodeje kvuli zelene bundy...ano, ja take posuzuji jednotlivce podle toho, jaci jsou to lide, ale krome toho jsem schopen vyhodnocovat i skupiny...Rekl bych, ze odpor mistnich vuci imigrantum je "zdrave prirozeny". Tim myslim celkove, samozrejme, ze mnozi jednotlivci to prehaneji. Muslimska spolecnost je na tom velice spatne. At uz ekonomicky (neberme v uvahu prirodni bohatstvi), tak "demokraticky". Je to otazka volby...bud civilizovanou demokratickou spolecnost anebo zpatecnickou muslimskou...nemuzeme mit oboji, jelikoz se to vzajemne vylucuje...a ja si vybral.

+3/0
26.5.2016 14:14

O28n80d97r35a 51B56a71r86t93o25š 9133872741317

Já Vás chápu, před lety bych mluvil úplně stejně, ale časem jsem svůj pohled na svět změnil, nedávno mi kamarád přeposílal zajímavé přednášky, můj pohled na svět je hodně podobný jako ten pana profesora (můj je ještě víc radikální :-)), zkuste např. viz níže

https://www.youtube.com/watch?v=nVApPGrNgng

https://www.youtube.com/watch?v=Bffzf1D8lgs

0/0
26.5.2016 15:06

J78a52n 73H65a41v12r41d40a 3796754882556

Souhlasím s vámi, lide různí mi nevadí, ale vadí mi politici, kteří umožní některým různým lidem uplatňovat tady zde jejich nenávistný vztah k nám, k naší kultuře a civilizaci.

+2/0
26.5.2016 15:10

O94n67d21r52a 77B39a94r73t15o39š 9963562141437

Já si myslím, že ta nenávist je úměle vyvolaná na obou stranách viz odkazy co jsem zasílal panu Kronerovi :-)

0/0
26.5.2016 15:19

M17o84j25m66í51r 70R34o48d33e86n 6876875285217

V této době došlo k přelomu epochy lidstva, kde v 20 letech minulého století po válce se po Evropě a světě zavádělo všeobecné právo, kde do popředí se dostala významná část populace, tak že následoval rozmach ideologií a totalitních vůdců. Komunismus, fašismus, kolektivizace, znárodňování ... .

Lze říci že celé 20 století bylo dáno lidstvu do vínku aby prošlo procesem duševní kulturizace této významné části populace, ale moc se s tím nehlo.

Jde především o Evropský prostor.

USA mají tu výhodu že nevznikly na základě státních forem a vládců, ale na přistěhovalectví z různých koutů světa, kde hybnou silou byla svoboda a mít možnost se zabezpečit.

0/0
26.5.2016 13:26
Foto

L23u87c11i32e 46P95a60s13e74k50o47v72á 5920105252

Mluvíte teď o původním obyvatelstvu nebo o příchozích? Nerozsévá islám teror po světě? Nechová se povýšeně nad jinými náboženstvími a nejvíce nad ateisty? Neopovrhují příchozí naším stylem života a námi? Nechovají se snad jako zvěř?

Takže díky, ano, tak to tak vidím - to, co sem islám přináší není přátelské.

+5/0
26.5.2016 13:37

V49l54a26d61i97m93í56r 24M23o34r28a30v56e44c 3348640893203

Naprostý souhlas. A nebezpečí je v tom, že takto to přímo ono náboženství hlásá a umožňuje takové pohrdání jinověrci.

+3/0
26.5.2016 13:49

O83n59d27r38a 74B20a18r81t14o19š 9743282771777

Západní svět taky po světě rozsévá teror, takže si nemáme covyčítat. Nikdy se ke mně mohamedání nechovali povýšeně, spíš naopak. Pokudopovrhují a chovají se jako zvěř, támhle je hranice našeho státu, deportace adoživotní zákaz vstupu :-)

0/−1
26.5.2016 14:02

J33a32n 83H41a71v36r30d26a 3666734872976

Ondro, to je docela pitomost, co tady citujete. Pokud to nemyslíte ve vztahu muslimů směrem k nám, že se chovají jako zvěř, ale nepřizpůsobují se a však jsou absolutně povýšení.

0/0
26.5.2016 15:07

O28n74d14r67a 50B84a57r61t18o50š 9973202791167

To ale není chyba mohamedánů, ale naší společnosti a politiků (jak správně píšete výše), mělo by to vypadat: "neumíš se chovat a nepřizpůsobíš se fajn, deportace a doživotní zákaz vstupu na naše území", nemám s tím žádný problém :-)

+1/0
26.5.2016 15:24
Foto

L52i25b89o47r 48V93y55k49o95u34p59i92l 9926635899667

"Golanova slova, jimiž varoval své spoluobčany před nebezpečným opakováním krvavých dějin, se z večerního ceremoniálu v budově vědeckého institutu okamžitě rozlétla ven do světa - a vyvolala tam nemalé pobouření."

0/0
31.5.2016 21:15

M92o53j49m75í91r 42R77o45d67e88n 6706255685827

Evropa to neudělá, neboť má různorodý civilizační vývoj, jsou zde multikulturní bývalé koloniální mocnosti, vedle civilizací jež vznikly na základech Svaté říše Římské, tedy střed Evropy a dále Byzantské, východ Evropy.

Další fenomén je děsivá koletivizace Evropy a dnes podpořena výrazným projevem ženské politiky, nejde jen o viditelné političky, to podstatné je na úrovni správ.

Tím se vytvořil civilizační humanistický socialismus, jež preferuje lidi s určitou hodnotou civilizačního - duševního IQ, jež je "omezeno" jen na své potřeby a zájmy. Vše je normováno tak aby všichni bez rozdílu civilizačního - duševního IQ měli šanci.

Následek je zde v tom, že Evropská civilizace, či spíše multicivilizační prostor, ztratil svoji přidanou hodnotu lidstva a tím je schopnost vytvářet duševní - duchovní jádro společnosti, silné osvícené osobnosti z celého společenského spektra, jejiž vnímání je komplexní a nadčasové ...

Ty motivují společnost, ukazují na ideály, hodnoty a potřeby, umí popsat prcesy ve společnosti a ostatních civilizací a řešení.

Toto dnes nahrazují politici jež se rekrutují opět z tohoto stavu a vlastně díky němu existují, tedy současný civilizační humanistický byrokratický socialismus.

Vytvořila se zde vzájemná vazba... .

Máme zkrátka velmi malý prostor pro vnik prostoru pro lidi s rozvinutým civilizačním - kulturním IQ, tak že jejich vliv je zanedbatelný a navíc takto rozvinutá osobnost pochopí kde je současná achilova pata a nebude se hrnout na "porážku" . Rozdíl v onom IQ, je kde "nízké" je vidět své město z veže kostela maximálně okolního nejvyššího kopce o proti schopnosti vidět a vnímat krajinu až po kontinety s rozvinutým, IQ. Je potřeba zde určitá rovnováha.

Spíše to směřuje k multikulturnímu civilizačnímu střetu a sebeobnovení hodnot společnosti, civilizace. Je zde tedy spíše stav, kde stojí proti sobě významná většina s tímto IQ, jež očekává řešení z vrchu a pak malá část, jež chápe situaci a kam směřovat ale prostě nemá šanci ... .

0/0
26.5.2016 12:56

D33a72n60i64e82l 15K35r28o34n93e51r 7774774796187

Nejhorsi je, ze zatimco dnes Svycari jeste mohou rict, ze muslimum zadnou vyjimku ohledne (ne)podavani ruky neudeli, zitra uz si to nebudou moci dovolit...

+1/0
26.5.2016 12:32

J57a91n 93S71o51u57č54e70k 2131246198469

Napsal jste to dobře, ale obávám se, že od politiků a zvláště těch bruselských, se skutečné analýzy nedočkáte. O tom, co obnáší islám bylo napsáno mnoho knih (doporučuji např. Právo šaría pro nemuslimy od Billa Warnera nebo Eurabia od Lukáše Lhoťana). Oni bruselští papaláši dobře vědí, co je to islám, ale právě proto to před svými občany tají a používají dezinformace. Ona se totiž pravda nehodí do jejich plánu na vytvoření utopistického superstátu dle norem EU.

+4/0
26.5.2016 12:15
Foto

J54o78s58e32f 39K80o23u10b86a 8411370793831

Co je to tedy ŚARIA? Čtěte prosím pozorně....Šaria je vlastně koncentrátem celého Islámu. Neměnný a nezpochybnitelní kodex každého vyznavače Islámu. O Šarii není dovoleno pochybovat a diskutovat. Kdy by tak činil, se vystavuje trestu smrti, stejně jako každý kdo Islám příjme a pak se jej rozhodne opustit. Trestem za odpadlictví je smrt. Naopak.... Vyznavač pravé, islámské víry, má povinnost šířit Islám ohněm a mečem, zabíjet nevěřící a přivlastňovat si jejich majetek.V souladu s právem šaría neexistuje svoboda vyznání, neexistuje svoboda slova, neexistuje svoboda myšlení,neexistuje svoboda uměleckého projevu,neexistuje svoboda tisku, neexistuje rovnost mezi lidmi – nemuslim, káfir, není nikdy roven muslimovi,neexistuje jednotná ochrana pro všechny lidi – spravedlnost je dvojí, jedny zákony platí pro muslimské muže a jiné pak pro ženy a nemuslimy,neexistují rovnocenná práva pro ženy, ženy mohou být fyzicky trestány, nemuslimové nemají právo nosit zbraně,neexistuje demokracie, neboť demokracie znamená, že nemuslim je rovný muslimovi, ústava státu je člověkem vytvořený dokument nevědomosti, džáhilíje, protomusí být podřízen právu šaría, židé a křesťané jsou dhimmí – třetiřadí občané, všechny vlády musí následovat právo šaría,na rozdíl od obecného práva, šaría není výkladová, ani nesmí být měněna, neexistuje zde zlaté pravidlo chování (tj. čiň ostatním, co chceš, aby oni činiliMusíme pochopit to základní:...že, My Evropané jsme něco mezi psy a velbloudy a nemáme žádná práva. Pokud se k nám nahrne islámská komunita, naší povinností je jim sloužit a respektovat jejich práva a náboženství. Právu Šarija se musí podřídit celá Evropa. Naše pomoc a vstřícná gesta k nim jsou naší povinností a důkazem naší slabosti. Naší povinností je respektovat jejich požadavky ohledně oblékání, času modliteb, péče v nemocnicích, stravy, školských zákonů a podobně. Pokud se budeme podle toho chovat, až ovládnou Evropu, tak násmožná nechají žít.Otázka zní...... Mají pravdu ti, kteří říkají, že

+6/0
26.5.2016 12:11
Foto

K73a28r55e34l 23M64a97s37e20k 9964768529276

Naštěstí se ve všem mýlíte. Nemá smysl vyjmenovávat všechny bludy, stačí říct, že právo šária neplatí ve všech muslimských zemích, někde se uplatňují jeho prvky, jinde pouze rodinné a ne trestní právo... Opravdu to není všude jako u Saudů.

Těžko můžou trestat za odpadlictví smrtí tam, kde proti němu nemají zákony, kde trest smrti zrušili, jako v Turecku, nebo na něj vyhlásili moratorium, jako v Ománu.

Jojo, život se mění i v muslimských zemích a to je dobře.

+1/0
26.5.2016 13:04

J35a78n 12H57a50v72r68d80a 3486754702216

Jenom povýšenec mluví absolusticky. Pan Kouba se nemýlí, natož ve všem, jak sebestředně tvrdíte. Naopak chybujete ve svých úvahách vy. Ve Francii, Německu i v jiných státech Evropy není právo šaría ani trest smrti, přesto se obojí v muslimských zónách uplatňuje a to zcela.

0/0
26.5.2016 15:16
Foto

K95a64r79e30l 26M64a23s87e20k 9824358249786

Jak se jmenují ty muslimské zóny a co znamená, že se šária "zcela uplatňuje", prosím?

0/0
26.5.2016 15:32
Foto

K10a54r47e26l 68M61a55s86e63k 9874308839826

Nic si z toho nedělejte, já věděl, že nedokážete obhájit své tvrzení, že se pan Kouba nemýlí, natož ve všem. A samozřejmě, ani právo šária ani trest smrti se v žádných "muslimských zónách" neuplatňuje. Zase někdy, jo?

0/0
26.5.2016 21:16

T85o17m25á59š 34P51í84c22l 3276103281167

Otázky jsou položeny velmi logicky a nekonfliktně. Pro každého obhájce multikulturalismu by však hledání a nalézání odpovědí bylo velmi bolestivé. A co je nejhorší, oni to dobře vědí a o to větší je jejich odpor k tomu, aby se o to skutečně zajímali. Protože jakmile se do toho někdo z nich pustí a rázem se ocitne na straně myslících lidí, raději ho ze svého středu vyobcují a onálepkují.

+1/0
26.5.2016 12:04

J92a41n 62Š64p17a51t52n86ý 2773502276305

podle me staci normalni rozum - svycarske nepodavani rukou je presne ten priklad

0/0
26.5.2016 11:59
Foto

L63u79c24i25e 34P42a75s58e46k42o77v15á 5710595582

R^Díky za střízlivý pohled na věc...a i za to, že někdo z přední umělecké scény poctivě přemýšlí a automaticky neinklinuje k levicovým názorům. Každý máme jistě právo na svůj názor, ale někdy fakt hodně zaráží, kolik umělců jde přesně tou stezkou tvrdého multikulturalismu a malinko nadřazeně odsuzuje národ, jež žije v oprávněných obavách.

Díky.

+3/0
26.5.2016 11:45

O82n39d66r82a 54B29a20r74t29o91š 9313562461767

Na B. Warnera se vykašlete, to je jednostranný pohled, zkuste přednášky Prof. Dr. Walter Veith :-)R^

https://www.youtube.com/watch?v=nVApPGrNgng

+1/0
26.5.2016 11:35

T95o15m45á89š 94T94a54t37í68č86e84k 5330682690608

R^

0/0
26.5.2016 11:25

M63i57r91o56s91l68a57v 21K67u72l10h53a14v94ý 5329132841

Vědět o islámu co nejvíce a to i od sluníčkových autorů je dobré. Nic jiného nedělám.

Jako motto, co všechno by mělo být komentováno, si můžete vzít projev (v Parlamentních listech) Kláry Samkové. Je pravda, že to vzala a příliš z gruntu, ale nikdo jí nic nevyvrací (raději - narazil by).

+2/0
26.5.2016 10:50

J39o81s49e37f 42L25e76i64n13e55r 8697799977302

''Nic jiného nedělám'', konec citátu.;-D

0/0
26.5.2016 11:07
Foto

L60a49d24i64s44l38a10v 53M17a48t93u77š26k93a 5512498429463

Doporučuji knihy Karla Maye. Kara Ben Nemsí Vám to správně vysvětlí.

+1/−6
26.5.2016 10:03

M83i98r93o86s30l33a30v 42K24u91l87h23a86v41ý 5699522491

To už jste tak pokročil? Ještě minulý rok jste byl u pohádek Boženy Němcové!!

+5/0
26.5.2016 10:38

A13l89e39n87a 73H84r84d73i11n43o64v97á 9813234631226

Máte opravdu široké literární obzory, klobouk dolů před Vaší vzdělaností. R^

+3/0
26.5.2016 11:00
Foto

L33a94d97i35s73l29a90v 43M11a23t17u64š93k60a 5612188739543

Já měl při čtení Vašich poutavých reportáží z Etiopie pocit, že máte smysl pro humor. Asi jsem se spletl

0/0
26.5.2016 14:28

A47d59a13m 57M20i23k18u22l28á88š65e43k 2424787340105

Karma. Zvláštní je, že ti, kteří tak rádi nálepkují tou "xenofobií", se nás snaží účelově umlčovat otázkou, co je to ten islám, ale jim samotným se do opravdové a nezaujaté analýzy příliš nechce. Ale možná už ty analýzy mají, jen se je bojí zveřejnit, z podobných důvodů, jako na Titaniku nevarovali cestující, že mají záchranné čluny jen pro polovinu cestujících - bojí se paniky ve veřejnosti.

+11/0
26.5.2016 9:52

J63a45n 70P26a75v82l98í94k 2857592765301

Chcete-li se dozvědět fakta o islámu nebo jeho historii, začněte studovat příslušnou literaturu, je jí u nás dost. Např. autoři Bronislav Ostřanský, Luboš Kropáček, Ondřej Beránek a mnoho jiných.

0/−2
26.5.2016 9:50

M79i49r80o55s34l37a74v 13K19u74l84h83a27v60ý 5119112761

Ano, jsou to dobří arabisti znalí islámské historie, ale určitě nikde nenapíší, že islám je více nenávistná ideologie než náboženství, která je s evropským právem neslučitelná. Ostatně evropský soud již rozhodl; proč není jeho výrok respektován??!!!

+5/0
26.5.2016 10:37

J67a80n 38P39a92v95l26í46k 2567782635601

Samozřejmě píší o tom, k jakému poznání na základě studia dospěli. Určitě nebudou psát o tom, co jim nakuká nějaký pan Kulhavý.

0/−1
26.5.2016 13:55

M17i71r59o46s87l41a77v 18K19u19l14h13a30v89ý 5879592851

Kulhavý nemusí nic kukat, vše je jasně napsáno v Koránu, jen se o tom nemluví. Poslední záchranou brzdu od sluníčkových arabistů a muslimů vždy slyším jako výmluvu: to musíte tyto verše chápat v kontextu doby. Je to blbost, jsou napsány obecně, jen záleží na příležitosti, kdy se použijí s patřičným výkladem.

Ale to všechno Pavlík zná, jen ze sebe dělá .....asi má v příbuzenstvu muslima.

M.j. kolik je různých výkladů Koránu?! Ano, je tam všechno, ale v různém zastoupení a proto je lépe žádný výklad nepotřebovat!!!

0/0
26.5.2016 20:07

T98o24m81á97š 27P28í77c47l 3896863531637

Začal bych Životem proroka. Na jeho konci je doslov od Bronislava Ostřanského. Na základě toho mimózního doslovu zjistí, proč jsou díla Ostřanského Kropáčka, Beránka absolutně nepoužitelná.

0/0
26.5.2016 11:58

F19r76a58n21t52i11š13e34k 47B38y29s32t91ř67i57c76k35ý 7182127177663

Z knih Bila Warnera se toho o skutečném islámu dovíte opravdu hóóódně...

0/−3
26.5.2016 9:42
Foto

K59a57r63e80l 62M89a52s81e97k 9964548349546

R^;-D

+1/−2
26.5.2016 9:46

J10i42ř54í 91K76i88n84d34l 2488697943597

Máte pravdu dozvíte se hodně. Vzhledem k tomu , že je to vědec vzděláný ve fyzice a matematice, tak při studiu islámu využívá analytický přístup a popisuje ho pomocí jasných a faktických informací vycházejících z trilogie. Vydal několik knih o islámu, je zván na přednášky o islámu po celém světě. Když si v knihovně půjčíte knihy, které napsaly ženy z Evropy, které konvertovaly k islámu a v těchto knihách popisují, jak se jejich život změnil po příjezdu do vlasti manžela, tak lehce zjistíte, že to co popisuje ve svým knihách Bill Warner je pravda. Také se hodně dozvíte v knize Lovec draků, kterou napsal Khaled Hosseini a tam se dozvíte i mimo jiné hodně o Afganistánu.

+7/0
26.5.2016 9:58

F15r59a69n10t22i81š84e45k 96B58y29s94t39ř89i21c59k52ý 7482417747963

Já jsem jeho brožury četl... Já občas hodně čtu. Leccos i zapomenu, ale takto demagogický pamflet mi v paměti zůstane nadlouho. Řečičky o jeho analytickém přístupu a matematickém vzdělání si nechte pro méně hloubavé.

+1/−5
26.5.2016 10:07

J47i66ř25í 31K43i40n23d32l 2418207863687

Takže jako méně hloubavý to považujete za pamflet ? Já to četl také a nevím co na tom je demgogického. Podle všecho nevíte co znamená slovo demagogický a v tom případě vás chápu.

+5/0
26.5.2016 10:20

F31r56a40n82t80i84š25e69k 88B56y50s22t59ř61i86c76k34ý 7812987377303

:-) To je vaše věc, čemu věříte :) Vyvracet Warnerovy manipulace stránku po stránce vám nehodlám. __Jinak naučte se trošku originálnější způsob urážení. Vzít z oponentova příspěvku dvě cizí slova, zakomponovat je do nelogické invektivní konstrukce založené na dětinském vracení ("Takže jako méně hloubavý to považujete za pamflet"), obvinit z jejich neporozumění ("Podle všecho nevíte co znamená slovo demagogický") a k tomu vyjádřit určité politování ("tom případě vás chápu") je na úrovni školáka... Necitím se ani uražen, ani ponížen.;-D Poučte se od pana prezidenta, jak se to má správně dělat... :-)

+1/−4
26.5.2016 10:34

J62i66ř91í 53K78i78n50d70l 2238647473427

Pane Bystřický, vyvraťte jen jednu stránku Warnera. Pak sepřed vámi hluboce ukloním. Bill Warner je osoba, která píše věci,které jsou určené lidem, o nichž ví, že jsou, nejsou hlupáci. Protopřednáší na univerzitách o islámu po celém světě. Kdyby psal věci určené lidem,o kterých ví, že jsou hlupáci, pak by nemohl přednášet na univerzitách a mohl bysteo něm tvrdit, že je demagog.

+3/0
26.5.2016 10:44



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.